pátek 6. dubna 2012

Náhlé vzplanutí


Proud tekoucí vody se rozléhal i do druhé místnosti, kde jsem na tebe nedočkavě čekal, až se osprchuješ a ukážeš se mi v celé své kráse. Už teď jsem byl vzrušený, když jsem věděl, že jsi nahý a po tvém dokonalém těle stékají kapičky vody.
Kolikrát jsme se spolu koupali? Ale teď…Nenechal jsi mě a já přitom byl tak chtivý se tě dotýkat. Nikdy jsme si nestanovili, kdo z nás bude nahoře a kdo dole, dělali jsme to podle toho, jak jsme chtěli a cítili. Asi proto, jsme spolu tak dlouho, vždycky se najde něco co mě nebo tebe překvapí. Navíc tvé ztřeštěné nápady jsou opravdu nevídané. Vždy jsem zvědavý, co vymyslíš příště.

Po deseti nekonečných minutách jsem to už nevydržel. Vstal jsem z postele, kterou jsem pro nás zahříval a do koupelny jsem vtrhl jako velká voda. A to co jsem uviděl, mi naprosto vyrazilo dech.
Kolem tvého pasu, který jsem tak rád objímal, jsi měl omotaný ručník, byl tak maličký, že nezakrýval skoro nic. Nejspíš jsem věděl, co dělám, kdy jsem je kupoval. Ušklíbnu se pro sebe.
Mokré vlasy se ti začaly kroutit do nádherných prstýnků a z nich stekla jedna kapička, která putovala přes tvoji bradavku, dolů po plochém bříšku, až k onomu ručníku, do kterého se vsákla.
To už jsem opravdu nevydržel, prudce jsem se k tobě vydal, ale nejspíš to bylo až moc, protože mi podklouzla noha a já ošklivě sletěl na úplně mokrou podlahu. Narazil jsem si hlavu a mé krásné pozadí. Nejspíš jsem byl chvíli mimo sebe, jelikož když jsem otevřel oči, upíral jsi na mě ten svůj ustaraný smaragdový pohled, kterému se dalo jen těžko odolat.
„Jsi v pořádku?“ Zaznamenal jsem už i tvůj sametový hlas, ze kterého se mi ježily chloupky na zátylku. Nedokázala jsem ti odpovědět. Jen jsem zíral na tvá otevírající a zavírající se ústa, která vyzývaly k polibku.
Neodolal jsem.
Za zátylek jsem si tě přitáhl k sobě a hladově se vpil do tvých růžových plných rtíků. Trošku jsi sebou trhl, jak jsi to nečekal, ale potom ses do polibku přidal. Bojovali jsme jazyky o nadvládu, chvíli v mých, potom v tvých ústech, ale ani jeden z nás nedokázal vyhrát.
Rozvázal jsem ti ručník a pousmál se, když jsem pohledem sjel k tvému klínu.
Rukou jsem pohladil tvá prsa a přes bříško až k podbřišku jsem se dostal k tvému penisu. Lekce jsem přejel po celé jeho délce a poslouchal tvé vzrušené zasténání. Bylo to pro mě jako rajská hudba. Jenže ty jsi mě víc udělat nenechal. Obkročmo ses na mě posadil a sundal mi triko. Jediné co mě v tu chvíli halilo. Lišácky ses usmál a sklonil se k mému vypracovanému bříšku. Jazykem jsi putoval od podbřišku až k mým bradavkám, kterou jsi jednu po druhé obdařil svojí pozorností, dokud nebyly obě tvrdé, pak jsi na ně jemně foukl. Zježili se mi chloupky a já jsem vzdechl.
Převalil jsem tě pod sebe a opět začal líbat, jen lehce, něžně, nesouhlasně jsi vrčel a dožadoval se něčeho víc. Po pár chvílích, když jsem to já sám nevydržel, začal jsem si tvá ústa dravě brát. Třeli jsme se o sebe těly a sténali si do úst. Tvé ruce sjížděly po celém mém těle ve snaze přitisknout si mě k sobě co nejblíž. Sjely až k mým hýždím, které začaly laskat. To pro mě byla poslední kapka.
Rty jsem sjížděl níž a políbil každý kousek tvé jemné kůže, až jsem doputoval k tvému penisu. Políbil jsem jeho načervenalou špičku a olízl celou jeho délku. Naléhavě jsi šeptal mé jméno a slastně vzdychal. To mě pohánělo kupředu. Vzal jsem tě celého do úst.
„Ilay!“ Zasténal jsi nahlas, když jsi ucítil vlhko a teplo mých úst na svém údu.
Pousmál jsem se a začal tě laskat. Ruce jsi zatínal do pěstí a snažil se nesténat příliš nahlas, ale to jsem nechtěl, chtěl jsem tvůj hlas slyšet naplno. Protože miluji, když se pode mnou svíjíš a křičíš mé jméno.
Když jsem cítil, že to už dlouho nevydržíš, přestal jsem. Opět se mi dostalo nesouhlasného vrčení, nad kterým jsem se jen usmál. Vrátil jsem se k tvým naběhlým rtíkům a opět je začal líbat, chtěl jsem trošku odvést pozornost. Mokrým prstem jsem do tebe pronikl a chvíli jsem počkal, až si zvykneš na nepříjemný pocit, pak jsem přidal druhý, stejně tak navlhčený. Snažil ses uvolnit a já to věděl, proto jsem nijak nespěchal. Líbal jsem tě a druhou rukou tě hladil po boku, a když jsi k mým prstům přirazil, začal jsem tě roztahovat a pak přidal i třetí prst.
Chvěl ses nedočkavostí a snažil se přirážet do mých prstů, nenechal jsem tě. Vyndal jsem prsty a nahradil je svým penisem. Levou nohu jsem ti dal na své rameno, abych měl lepší přístup. Zase jsem počkal, než si zvykneš a po chvíli jsem přirazil. Oba jsme zasténali. Tvůj těsný otvůrek mě přiváděl k nepříčetnosti, ale musel jsem se držet. Začal jsem do tebe přirážet a ty ses mi svými boky přizpůsobil, jako už tolikrát, akorát s tím rozdílem, že teď jsme se milovali na mokré zemi v koupelně. Nijak zvlášť romantické místo, ale bylo nám to jedno.
Najednou jsi sundal mé koleno z ramene a vyhoupl se mi na klín. Ruce zabořil do vlasů a já opět začal přirážet.
Vzdychal jsi mi do ouška a ovíval ho svým teplým dechem. Už neexistovalo nic kolem nás, jen jsme cítili potřebu ukojit se.
Rukou jsem přejel k tvé chloubě a pomohl ti k vrcholu. A když se to stalo, oba dva jsme vykřikly jméno toho druhého. Byli jsme jako v extázi.
Naše těla se potom ještě chvíli třásly vzrušením. Pak jsem se k tobě usmál a políbil tě, nebylo by nejlepší, kdybychom usnuli tady, tak jsem tě vzal do náruče a odnesl do postele, kde jsem nás oba přikryl. Omotal jsi ruce kolem mého pasu a usnul jsi, já tě ještě chvíli pozoroval. Tvůj nádherný uvolněný obličej. Tohoto se nikdy nevzdám.
S tou myšlenkou jsem se vydal za tebou do říše snů.

Žádné komentáře:

Okomentovat